Математика
Завдання на 25.05
Працюємо у Zoom. Повторяємо матеріал за ІІ семестр
**************************************************************
Завдання на 18.05
Працюємо у Zoom. Повторяємо матеріал за ІІ семестр
***********************************************************************************
Завдання на 18.05
Працюємо у Zoom. Повторяємо матеріал за ІІ семестр
***************************************************************
Завдання на 15.05
Завдання на 15.05
Працюємо у Zoom.
****************************************************************
Завдання на 12.05
Працюємо у Zoom. Повторяємо матеріал за ІІ семестр
****************************************************************
Завдання на 08.05
Працюємо у Zoom. Повторяємо матеріал за ІІ семестр
*****************************************************************
Завдання на 05.05
Пишемо контрольну роботу через Zoom
Працюємо у Zoom. Повторяємо матеріал за ІІ семестр
****************************************************************
Завдання на 08.05
Працюємо у Zoom. Повторяємо матеріал за ІІ семестр
*****************************************************************
Завдання на 05.05
******************************************************************
Завдання на 04.05
Працюємо у ZOOM згідно розкладу (наявність зошита, підручника, ручки - ОБОВ'ЯЗКОВА)
Повторяємо параграфи 32 - 35
******************************************************************
Завдання на 28.04
Працюємо у ZOOM (вивчаємо параграф 35)
Завдання на виконання буде повідомлено онлайн
*******************************************************************
Завдання на 27.04
Працюємо у ZOOM (повторяємо параграф 34)
Виконуємо спільне завдання онлайн
*********************************************************************
Завдання на 24.04
Працюємо у ZOOM (вивчаємо параграф 34)
Виконуємо 1540 (2)
*********************************************************************
Завдання на 14.04
Працюємо у ZOOM (вивчаємо параграф 34)
Повторяємо параграфи 32 і 33
Вивчаємо параграф 34
Виконуємо вправи 1537 1533
*********************************************************************
Завдання на 13.04
Працюємо у ZOOM згідно розкладу (наявність зошита, підручника, ручки, олівця і косинця - ОБОВ'ЯЗКОВА)
Повторяємо параграфи 30 і 31, 32
Вивчаємо параграф 33
Виконуємо вправи 1428 і 1490
********************************************************************
Завдання на 03.04
Повторяємо параграфи 30 і 31
Розв'язуємо задачі
1) На трьох полицях стоїть 129 книжок, до того ж, на другій полиці на 15 книжок більше, ніж на першій, а на третій — на 12 книжок менше, ніж на першій. Скільки книжок стоїть на кожній полиці?
2)Чотири коти — Мурко, Пушок, Базиліо та Леопольд — полювали на мишей. Мурко впіймав деяку кількість мишей, Пушок на 3 миші менше, ніж Мурко, Базиліо — утричі більше, ніж Мурко, а Леопольд удвічі більше, ніж Пушок. Усього вони впіймали 47 мишей. Скільки мишей упіймав кожен кіт?
3) Розв'язати рівняння:
2(0,2х – 3) – 8(0,7х – 4) = 39
ВСІ дії ділення, додавання, віднімання і множення (крім усних) виконувати в зошиті і щоб вони були разом із задачею чи рівнянням!!!
*************************************************************
Завдання на 31.03
Індивідуальна самостійна робота.
Варіант 1 (Саша Б, Іра, Максим К, Сегрій, Влад)
- Розв’яжіть рівняння
- За три дні туристи пройшли 38 км. За другий день вони пройшли у 2 рази більше, ніж за перший, а за третій – на 6 км більше, ніж за перший. Скільки кілометрів пройшли туристи за перший день?
- У двох вантажних вагонах було порівну вугілля. Коли з першого вагона вивантажили 12 т вугілля, а з другого – 22 т, то в першому вагоні залишилося в 6 разів більше вугілля, ніж у другому. Скільки тонн вугілля було в кожному вагоні спочатку?
Варіант 2 (Саша Г, Аліна, Максим С, Віталік, Тоня)
- Розв’яжіть рівняння
- За три тижні відремонтували 58 км дороги. За перший тиждень відремонтували в 3 рази більше, ніж за третій, а за другий – на 8 км більше, ніж за третій. Скільки кілометрів дороги відремонтували за третій тиждень?
- На двох озерах було порівну качок. Коли з першого озера улетіло 29 качок, а з другого – 11 качок, то на першому озері залишилося в 7 разів менше качок, ніж на другому. Скільки качок було на кожному озері спочатку?
**********************************************************************
Завдання на 30.03
Повторяємо параграфи 30 і 31, 32 Виконуємо індивідуальні завдання!!! Як розв'язується схожа задача можете глянути тут
Розв'язуємо:
Баран Олександр і Сабо Максим
Рівняння: 7(3х - 1) = -4х + 23
Задача:У великому бідоні втричі більше
молока, ніж у малому. Коли у великий бідон долили 6 л молока, а в малий — 7 л , то у великому бідоні
молока стало вдвічі більше, ніж у малому. Скільки молока було в кожному бідоні
спочатку?
...
Гвоздицький Олександр і Кашуба Антоніна
Рівняння: 2(х + 3) = 3(х - 4)
Задача:В одному баку 400 л бензину, а у другому — 900 л . Кожну годину з першого
бака виливають 20 л
бензину, а з другого —10 л. Через скільки годин у першому баку залишиться
бензину в 4 рази менше, ніж у другому?
...
Вавринчук Ірина і Кременець Максим
Рівняння: 2(х + 3) = 3(х - 4)
Задача:У Василька з Марічкою було
порівну грошей. Коли Василько купив книжку за 14 гривень, а Марічка ляльку за
6 гривень, то в дівчинки залишилось грошей у 3 рази більше, ніж у хлопчика.
Скільки грошей було в кожного з них спочатку?
...
Корнага Владислав і Ушкало Сергій
Рівняння: 2(у - 6) – 3y = 4y – y
Задача:В одному ящику було в 7 разів більше апельсинів,
ніж у другому. Коли з першого ящика взяли 38 апельсинів, а з другого — 14, то в другому залишилося на 87 апельсинів менше, ніж
у першому. Скільки апельсинів було в кожному ящику спочатку?
...
Сантар Аліна і Морозов Віталій
Рівняння: 2(x + 1,5) – 2 = x
– 3
Задача: У двох кошиках було порівну яблук. Після того, як із першого кошика взяли 50 яблук, а з другого — 90, у першому яблук стало втричі більше, ніж у другому. Скільки яблук було в кожному кошику спочатку?
********************************************************************
Завдання на 27.03
Дивимось ще раз відео, про розв'язування рівнянь і задач, пам'ятаючи, що менше з невідомих, у задачах, позначаєм через х.
Розв'язуємо:
1) У шостому класі у 4 рази більше учнів, ніж у сьомому
класі. Скільки учнів у сьомому класі,
якщо їх на 18 менше, ніж у шостому.
2) За два дні учні зібрали 70 кг лікарських рослин. За
другий день вони зібрали на 12 кг більше, ніж за перший. Скільки кілограмів
лікарських рослин зібрали за 1й день і за 2й день?
3) Розв’язати рівняння : 9(х - 3) + 2 = 5(х + 2) - 3
**********************************************************************
Завдання на 24.03
Повторяємо параграф 31, 32
Виконуємо вправу 1451
Дивимось відео
********************************************************8
Завдання на 23.03
Параграф 31 повторяємо, 32 вивчаємо.Дивимось відео та виконуємо вправи 1443 і 1439
************************************************************
Завдання на 20.03
Повторюємо параграф 30 - 31. Ще раз дивимось попередні відео, що в низу сторінки.
Виконуємо номер 1422 та проходимо цей тест*************************************************************
Завдання на 19.03
Ознайомлюємось з параграфом 21, вивчаємо означення і властивостіДивимось відео
Виконуємо вправи 1412, 1416
***********************************************
Завдання на 17.03
Ще раз дивимось відео, щоб не було помилок, як з попередніми завданнями!!!
Виконуємо вправи 1383, 1385, 1389
Фото відповідей для перевірки можна відправляти на електронну пошту : vasylzhovnir@gmail.com або вайбер
***********************************************
- Заповнюємо форму
- Ознайомлюємось з відео
Читаємо §30 ст 235-236
Виконуємо вправи 1379, 1381
Фото відповідей для перевірки можна відправляти на електронну пошту : vasylzhovnir@gmail.com або вайбер
Інформатика
Завдання на 15.05
Повторяємо параграфb 3.1 - 3.4 і проходимо тест в кінці уроку
****************************************************************
Завдання на 08.05Повторяємо параграфи 3.1 - 3.4
Проходимо колективний тест
****************************************************************
Завдання на 24.04
Повторяємо параграф 3.4
Створюємо проект у скречі з побудовою цифр.
*****************************************************************
Завдання на 03.04
Вивчаємо параграф 3.4
Відтворюємо один із проектів зі 112 сторінки або 114 сторінки.
******************************************************************
Завдання на 27.03
Створити 3 спрайти, з різними варіантами коду для кожного!
*******************************************************************
Створити кілька страйтів та кілька подій для них
У кого не встановлений Scratch можна використовувати онлайн версію за цим ПОСИЛАННЯМ
Фото відповідей для перевірки можна відправляти на електронну пошту : vasylzhovnir@gmail.com або вайбер
Немає коментарів:
Дописати коментар