Дистанційне навчання 6 клас

Математика

Завдання на 25.05

Працюємо у Zoom. Повторяємо матеріал за ІІ семестр

**************************************************************

Завдання на 18.05

Працюємо у Zoom. Повторяємо матеріал за ІІ семестр

***********************************************************************************

Завдання на 18.05

Працюємо у Zoom. Повторяємо матеріал за ІІ семестр

***************************************************************
Завдання на 15.05

Працюємо у Zoom.
****************************************************************

Завдання на 12.05
Працюємо у Zoom. Повторяємо матеріал за ІІ семестр
****************************************************************
Завдання на 08.05
Працюємо у Zoom. Повторяємо матеріал за ІІ семестр
*****************************************************************
Завдання на 05.05
Пишемо контрольну роботу через  Zoom

******************************************************************

Завдання на 04.05

Працюємо у ZOOM згідно розкладу (наявність зошита, підручника, ручки - ОБОВ'ЯЗКОВА)
Повторяємо параграфи 32 - 35

******************************************************************

Завдання на 28.04

Працюємо у ZOOM (вивчаємо параграф 35)
 Завдання на виконання буде повідомлено онлайн

*******************************************************************

Завдання на 27.04

Працюємо у ZOOM (повторяємо параграф 34)
Виконуємо спільне завдання онлайн

*********************************************************************

Завдання на 24.04

Працюємо у ZOOM (вивчаємо параграф 34)
Виконуємо 1540 (2)

*********************************************************************

Завдання на 14.04

Працюємо у ZOOM (вивчаємо параграф 34)
Повторяємо параграфи 32 і 33
Вивчаємо параграф 34
Виконуємо вправи 1537 1533

*********************************************************************

Завдання на 13.04

Працюємо у ZOOM згідно розкладу (наявність зошита, підручника, ручки, олівця і косинця - ОБОВ'ЯЗКОВА)
Повторяємо параграфи 30 і 31, 32
Вивчаємо параграф 33
Виконуємо вправи 1428 і 1490
********************************************************************

Завдання на 03.04

Повторяємо параграфи 30 і 31
Розв'язуємо задачі
1) На трьох полицях стоїть 129 книжок, до того ж, на другій полиці на 15 книжок більше, ніж на першій, а на третій — на 12 книжок менше, ніж на першій. Скільки книжок стоїть на кожній полиці?

2)Чотири коти — Мурко, Пушок, Базиліо та Леопольд — полювали на мишей. Мурко впіймав деяку кількість мишей, Пушок на 3 миші менше, ніж Мурко, Базиліо — утричі більше, ніж Мурко, а Леопольд удвічі більше, ніж Пушок. Усього вони впіймали 47 мишей. Скільки мишей упіймав кожен кіт?

3) Розв'язати рівняння:
   2(0,2х  3)  8(0,7х   4) = 39
ВСІ дії ділення, додавання, віднімання і множення (крім усних) виконувати в зошиті і щоб вони були разом із задачею чи рівнянням!!!

*************************************************************

Завдання на 31.03

Індивідуальна самостійна робота.
Варіант 1 (Саша Б, Іра, Максим К, Сегрій, Влад)

  1. Розв’яжіть рівняння
  2. За три дні туристи пройшли 38 км. За другий день вони пройшли у 2 рази більше, ніж за перший, а за третій – на 6 км більше, ніж за перший. Скільки кілометрів пройшли туристи за перший день?
  3. У двох вантажних вагонах було порівну вугілля. Коли з першого вагона вивантажили 12 т вугілля, а з другого – 22 т, то в першому вагоні залишилося в 6 разів більше вугілля, ніж у другому. Скільки тонн вугілля було в кожному вагоні спочатку?

Варіант 2 (Саша Г, Аліна, Максим С, Віталік, Тоня)

  1. Розв’яжіть рівняння
  2. За три тижні відремонтували 58 км дороги. За перший тиждень відремонтували в 3 рази більше, ніж за третій, а за другий – на 8 км більше, ніж за третій. Скільки кілометрів дороги відремонтували за третій тиждень?
  3. На двох озерах було порівну качок. Коли з першого озера улетіло 29 качок, а з другого – 11 качок, то на першому озері залишилося в 7 разів менше качок, ніж на другому. Скільки качок було на кожному озері спочатку?

**********************************************************************

Завдання на 30.03

Повторяємо параграфи 30 і 31, 32 Виконуємо індивідуальні завдання!!!                                                  Як розв'язується схожа задача можете глянути тут
Розв'язуємо:
Баран Олександр і Сабо Максим 
Рівняння7(3х - 1) = -4х + 23
Задача:У великому бідоні втричі більше молока, ніж у малому. Коли у великий бідон долили 6 л молока, а в малий — 7 л, то у великому бідоні молока стало вдвічі більше, ніж у малому. Скільки молока було в кожному бідоні спочатку?
...
Гвоздицький Олександр і Кашуба Антоніна
Рівняння: 2(х + 3) = 3(х - 4)
Задача:В одному баку 400 л бензину, а у другому — 900 л. Кожну годину з першого бака виливають 20 л бензину, а з другого —10 л. Через скільки годин у першому баку залишиться бензину в 4 рази менше, ніж у другому?
...
Вавринчук Ірина і Кременець Максим
Рівняння: 2(х + 3) = 3(х - 4)
Задача:У Василька з Марічкою було порівну грошей. Коли Ва­силько купив книжку за 14 гривень, а Марічка ляльку за 6 гривень, то в дівчинки залишилось грошей у 3 рази більше, ніж у хлопчика. Скільки грошей було в кожного з них спочатку?
...
Корнага Владислав і Ушкало Сергій
Рівняння: 2(у - 6) 3y = 4y y
Задача:В одному ящику було в 7 разів більше апельсинів, ніж у другому. Коли з першого ящика взяли 38 апельсинів, а з другого — 14, то в другому залишилося на 87 апельсинів менше, ніж у першому. Скільки апельсинів було в кожному ящику спочатку?
...
Сантар Аліна і Морозов Віталій
Рівняння: 2(x + 1,5) – 2 = x – 3
Задача:   У двох кошиках було порівну яблук. Після того, як із першого кошика  взяли 50 яблук, а з другого — 90, у першому яблук стало втричі більше, ніж у другому. Скільки яблук було в кожному кошику спочатку?

********************************************************************

Завдання на 27.03

Дивимось ще раз відео, про розв'язування рівнянь і задач, пам'ятаючи, що менше з невідомих, у задачах, позначаєм через х. 
Розв'язуємо:
1) У шостому класі у 4 рази більше учнів, ніж у сьомому класі. Скільки учнів у  сьомому класі, якщо їх на 18 менше, ніж у шостому.
2) За два дні учні зібрали 70 кг лікарських рослин. За другий день вони зібрали на 12 кг більше, ніж за перший. Скільки кілограмів лікарських рослин зібрали за 1й день і за 2й день?
3) Розв’язати рівняння : 9(х - 3) + 2 = 5(х + 2) - 3

**********************************************************************

Завдання на 24.03

Повторяємо параграф 31, 32
Виконуємо вправу 1451
Дивимось відео 

********************************************************8

Завдання на 23.03

Параграф 31 повторяємо, 32 вивчаємо.
Дивимось відео та виконуємо вправи 1443 і 1439





************************************************************

Завдання на 20.03

Повторюємо параграф 30 - 31. Ще раз дивимось попередні відео, що в низу сторінки.
Виконуємо номер 1422 та проходимо цей  тест

*************************************************************

Завдання на 19.03

Ознайомлюємось з параграфом 21, вивчаємо означення і властивості
Дивимось відео


Виконуємо вправи 1412, 1416


***********************************************
Завдання на 17.03
Ще раз дивимось відео, щоб не було помилок, як з попередніми завданнями!!!
Виконуємо вправи 1383, 1385, 1389

Як виконуються схожі завдання можете подивитись  на фото тут і тут

Фото відповідей для перевірки можна відправляти на електронну пошту : vasylzhovnir@gmail.com або вайбер  
***********************************************

Читаємо §30 ст 235-236
Виконуємо вправи 1379, 1381
Фото відповідей для перевірки можна відправляти на електронну пошту : vasylzhovnir@gmail.com або вайбер

Інформатика


Завдання на 15.05
Повторяємо параграфb 3.1 - 3.4 і проходимо тест в кінці уроку
****************************************************************
Завдання на 08.05
Повторяємо параграфи 3.1 - 3.4
Проходимо колективний тест
****************************************************************
Завдання на 24.04
Повторяємо параграф 3.4
Створюємо проект у скречі з побудовою цифр.
*****************************************************************
Завдання на 03.04
Вивчаємо параграф 3.4
Відтворюємо один із проектів зі 112 сторінки або 114 сторінки.
******************************************************************
Завдання на 27.03
Створити 3 спрайти, з різними варіантами коду для кожного!
*******************************************************************
Створити кілька страйтів та кілька подій для них
У кого не встановлений Scratch можна використовувати онлайн версію за цим ПОСИЛАННЯМ
Фото відповідей для перевірки можна відправляти на електронну пошту : vasylzhovnir@gmail.com або вайбер

Немає коментарів:

Дописати коментар